top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

Taxi Life: A City Driving Simulator is nu verkrijgbaar

Taxi Life: A City Driving Simulator, een uitgave van NACON die is ontwikkeld door Simteract studio, is nu verkrijgbaar voor PlayStationn5, Xbox Series X|S en pc. De launch trailer toont een dag uit het leven van een taxichauffeur in Barcelona die zijn eigen bedrijf beheert, en biedt spelers op die manier een overzicht van wat de game heeft te bieden.





06:26: Mijn werkdag begint met de eerste rit! De zon is nog maar net opgekomen, maar het begint al warm te worden. Mijn klant vraagt me het raam te openen. Ik voldoe aan haar verzoek, en een briesje biedt wat verkoeling. Het belooft een mooie dag te worden!


09:02: Na een koffiepauze op de markt van Barcelona, stop ik bij een tankstation om de tank vol te gooien, zodat ik klaar ben voor de volgende ritten!


11:43: Ik voerde een lang gesprek met één van mijn passagiers, die me vroeg naar aanbevelingen voor iconische locaties om te fotograferen. Ik adviseerde haar de Santa Maria del Mar, een prachtige Gothische kerk in het La Ribera-district. Ze was vast erg blij met die tip, want ze gaf me een zeer positieve beoordeling en een royale fooi!


13:32: Ik had net een ongelukje… ik remde te plotseling voor een rood licht, waardoor een auto van achteren op me klapte. Ik ben naar de garage gegaan voor een snelle reparatie van de schade. Die kans heb ik meteen maar even aangegrepen om mijn wagen aan te passen, door het veranderen van de wielen en de kleur ervan. Ik heb ook wat accessoires aan het interieur toegevoegd.


15:17: Ik had een meeting met één van mijn chauffeurs, Claudia. Ze werkt al een paar maanden voor mijn taxibedrijf, en vandaag heb ik haar op de El Raval-wijk gezet, een zeer toeristisch deel van Barcelona. Het viel me op dat ze altijd erg zuinig is op haar auto, en daarom kan ik haar denk ik wel vertrouwen met een wat luxere wagen, die zeker de aandacht van de klanten daar zal trekken.


17:19: Zoals wel vaker neem ik even de tijd om door de stad te rijden zonder bestemming in mijn hoofd. Hoe lang ik hier ook woon, ik ontdek altijd weer nieuwe interessante locaties! Door Barcelona steeds beter te leren kennen, verzamel ik kostbare ervaring, die ik kan gebruiken voor nieuwe vaardigheden, die me niet alleen een betere chauffeur maar ook een betere manager maken.


18:34: Ik rond de dag af met een prachtige rit langs de kust, waarbij ik geniet van mijn zicht op de palmbomen en verbluffende zonsondergang. Hopelijk tot snel in Barcelona!


Bron: Persbericht


© Game4Me

bottom of page