top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

Superster Sia zingt versie van “Fly Me to the Moon” in voor de lancering van FF XIV: Endwalker

Square Enix brengt vandaag, in samenwerking met de negenvoudige Grammy-genomineerde Sia, een nieuwe bewerking uit van “Fly Me to The Moon”. Dit ter ere van de komende lancering (op 7 december) van FF XIV: Endwalker een game die spelers naar de maan laat reizen. De nieuwe track heet “Sia - Fly Me to the Moon in de bijbehorende video wordt de zang van Sia begeleid door beelden uit FF XIV: Online.





De muziekvideo is een eerbetoon aan de groei die de game de afgelopen acht jaar heeft gemaakt en markeert een nieuw begin voor de populaire MMORPG die de grens van 25 miljoen geregistreerde spelers wereldwijd inmiddels heeft overschreden. In de video wordt de legendarische geschiedenis van FINAL FANTASY XIV Online tot leven gewekt, van A Realm Reborn tot Endwalker. Liefhebbers van de nieuwe samenwerkingstrack kunnen hem vandaag vinden op digitale muziekdiensten, inclusief Spotify, iTunes, Amazon Music, en meer.


Bron: Persbericht


© Game4Me

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page