top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

Mindscape lanceert ‘Mijn leven: Dierenarts’, eerste game in nieuwe reeks

Mindscape introduceert vandaag met trots Mijn leven, een nieuwe lijn aan games die inspelen op de verbeeldingswereld van jonge kinderen. De eerste twee games uit de reeks heten Mijn leven: Dierenarts en Mijn leven: Paardenwereld 3. Mijn leven: Dierenarts is vanaf nu verkrijgbaar voor Nintendo Switch, PlayStation 4 en PlayStation 5.


De Mijn leven-lijn laat jongere kinderen op speelse wijze kennis maken met bepaalde hobby’s of beroepen van volwassenen. De games sluiten daarmee perfect aan op de fantasie van kinderen over wat ze willen worden als ze later groot zijn. Alle games in de Mijn leven-lijn zijn voorzien van Nederlandse schermteksten en ondertiteling.


Mijn leven: Dierenarts De lijn start met de lancering van Mijn leven: Dierenarts, waarin gamers de leiding hebben over een kliniek en de mogelijkheid hebben om dieren te verzorgen, te helpen genezen en het juiste baasje voor ze te vinden. Mijn leven: Dierenarts is nu verkrijgbaar voor Nintendo Switch, PlayStation 4 en PlayStation 5. De game wordt internationaal gelanceerd onder de naam ‘My life: Pet Vet’ en in Frankrijk onder de naam ‘Ma vie de Veterinaire’.





Mijn leven: Paardenwereld 3 Mijn leven: Paardenwereld 3 is een voortzetting van de succesformule 'Paardenwereld'. Mijn leven: Paardenwereld 3 draait om alles met betrekking tot paardrijden. In de game is het mogelijk een grote stal te beheren en uit te breiden voor meerdere paarden. Spelers kunnen deze paarden verzorgen en wedstrijdklaar maken door uitgebreid te trainen en specifieke oefeningen aan te leren. Daarnaast ondersteunt de game ook lokale multiplayer tot maximaal vier spelers. De game is vanaf 6 april verkrijgbaar voor Nintendo Switch, PlayStation 4 en PlayStation 5.


Bron: Persbericht


© Game4Me


Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page