top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

Bandai Namco en Supermassive Games kondigen 'The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me' aan

Bandai Namco Europe en Supermassive Games kondigen de vierde speelfilm en seizoensfinale aan van The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me. Een groep documentairemakers ontvangt een mysterieuze uitnodiging voor een replica van het 'Moordkasteel' van H.H. Holmes, Amerika's eerste seriemoordenaar. Al snel ontdekken ze dat ze in de gaten worden gehouden en dat er veel meer op het spel staat dan hun kijkcijfers...



Stap in het meest bloedstollende verhaal van de anthologie tot nu toe, waarin elk van je keuzes opnieuw bepaalt wie leeft en wie sterft. Kijk met afgrijzen toe hoe je onfortuinlijke team ten prooi valt aan een gestoorde gastheer die al hun bewegingen in de gaten houdt. We wensen u een aangenaam verblijf. . .


Kom alvast in de Halloweensfeer terwijl je wacht op The Devil in Me met de vorige verhalen van The Dark Pictures Anthology: Man of Medan, Little Hope, en het onlangs verschenen House of Ashes!


Bron: Persbericht


© Game4Me

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page