top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

Video-interview over de soundtrack van Warhammer: Chaosbane


Bigben en EKO Software delen met plezier een video-interview waarin Chance Thomas vertelt over de muziek die hij componeerde voor Warhammer Chaosbane. Chance Thomas is bekend van zijn muziek voor diverse films en videogames. Zo componeerde hij de muziek voor DOTA 2, The Lord of the Rings Online, King Kong en meest recent Warhammer: Chaosbane! Nadat hij een fantastische soundtrack schreef voor de hoofdgame, werkt Chance Thomas nu aan muziek voor de Tomb Kings-uitbreiding, die later dit jaar zal verschijnen In de video vertelt Chance over zijn werkmethode en inspiratie voor de sfeervolle muziek die hij componeerde voor Warhammer: Chaosbane: “Ik probeer helemaal op te gaan in die wereld, in die fictie. Het is bijna als bij een method actor – hoe zou ik me werkelijk voelen als mijn familie werd bedreigd door de Chaos-horde? En wanneer ik contact heb gemaakt met de emoties die ik werkelijk zou voelen in die wereld, komen de muzikale ideeën vanzelf bovendrijven in mijn hoofd.”

Bron: Persbericht

© Game4Me

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page