top of page
  • Foto van schrijverGame4Me

2 Chainz laat vijf nummers van zijn aanstaande So Help Me God-album voor het eerst horen in NBA 2K21

2K kondigt vandaag trots aan dat om 06:01 uur CET op donderdag 12 november 2020 NBA 2K21 op current- and next-gen consoles onuitgebrachte nummers in première zal brengen. Dit zijn nummers van het album So Help Me God, dat op vrijdag 13 november wordt uitgebracht door de met een Grammy bekroonde hiphop-artiest 2 Chainz. In de game heb je 24 uur lang exclusief toegang tot vijf nieuwe 2 Chainz-nummers binnen de 2K Beats in-game afspeellijst - een dag voordat het album uitkomt. Dit is een baanbrekende mijlpaal voor de release van muziek van grote labels in een videogame.





NBA 2K21 op next-gen consoles vertegenwoordigt één van de grootste en meest uitgebreide muziekcollecties ooit voor een sport-videogame. Nu heeft NBA 2K21 niet alleen een indrukwekkende muziekverzameling, maar geeft het ook toegang tot nieuwe muziek als nooit tevoren. De toonaangevende soundtrack van NBA 2K21 krijgt ook een upgrade, waarbij de next-gen versie 150 nieuwe tracks krijgt.


NBA 2K21-spelers kunnen 24 uur lang in-game nieuwe 2 Chainz-hits ervaren vanaf donderdag 12 november 06:01 uur CET tot vrijdag 13 november 05:59 CET. Zorg ervoor dat je zijn nummers 24 uur lang in NBA 2K21 beluistert voordat 2 Chainz's aanstaande zesde album So Help Me God op 13 november uitkomt. De volledige NBA 2K21 soundtrack is te vinden op Spotify


Bron: Persbericht


© Game4Me

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page